Z wizytą w bibliotece (2)  

Posted by Inblanco in


Oto plony po wizycie w wypożyczalni. Miałam listę książek, ale musiałam ją zweryfikować: bo oto na półce przede mną pyszniła się powieść Ann-Marie MacDonald "Co widziały wrony" i musiałam ją mieć. A że jest to gruubaśny utwór, to zrezygnowałam z "Dzieci Arbatu". Rybakowa mam na szczycie listy, ale skoro czytam już Tołstoja to zrezygnowałam z tej książki.
A reszta to głównie inspiracje z blogów książkowych. Zwłaszcza Foer i Harris. Gavaldy czytałam już "Po prostu razem" i wspominam tę powieść bardzo miło. Autorka ma zresztą specyficzny styl: jej utwory zbudowane są na dialogach. I na szczęście, są to moim zdaniem, mądre i ciekawe rozmowy. Świetnie poradziła sobie z przedstawieniem w ten sposób głównych bohaterów.

This entry was posted on 24.8.07 at piątek, sierpnia 24, 2007 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 komentarze

Prześlij komentarz