Zakupy !!!  

Posted by Inblanco in


No i pofolgowałam sobie. Wpadło mi trochę dodatkowego grosza i już się pozbyłam tego nadmiaru, oczywiście w jeden z najprzyjemniejszych sposobów: buszowałam po księgarni. Wirtualnej, bo taniej. Zwłaszcza teraz, z okazji Targów w Krakowie można było nabyć niektóre książki z 25 % rabatem.
I co mi wpadło do koszyka?

  • Krew kwiatów Anity Amirrezvani
  • Umiłowana Toni Morrison
  • Szelmostwa niegrzecznej dziewczynki M.V. Llosy
  • Miłość Peonii Lisy See
  • Bieguni Olgi Tokarczuk
Następne zakupy chyba dopiero w styczniu...

P.S. Zamówienie zostało zmodyfikowane: "Krew kwiatów" jest dostępna tyko na zamówienie, co oznacza ni mniej ni więcej, ze książki na rynku jeszcze nie ma. Cyklady, wydawnictwo wypuszczające ten tytuł na rynek, ma na swojej stronie informację o dostępności książki od września :( Napisałam do nich. Zobaczymy, co odpowiedzą

This entry was posted on 30.10.07 at wtorek, października 30, 2007 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 komentarze

Anonimowy  

Bardzo przyjemne zakupy, też bym takie same książki chętnie nabyła:) Ja czekam na targi we Wrocławiu, na początku grudnia, mam zamiar się wybrać i zrobić jakieś większe zakupy:)

31 października 2007 10:12

Lubię takie dni, gdy po pracy wracam do domu a na mnie czeka paczka z książkami :)

Tylko teraz pewnie najwcześniej dostanę przesyłkę pod koniec przyszłego tygodnia. "Krew kwiatów" ma jakieś opóźnienie, mimo iż przy książce jest adnotacja o dostępności w przeciągu 3-5 dni. Ale i tak mam co czytać :)

31 października 2007 11:53

Prześlij komentarz