Lazy friday  

Posted by Inblanco in

Reading Dorian Gray
Jennifer Pohl


* to wersja okrojona. Dosłownie


W środę spotkanie w pracy o 16.00, w czwartek kurs językowy (przy okazji pozdrawiam mojego pana od angielskiego , któremu wczoraj przytrafił się rozstrój kiszek. Nie na naszych oczach oczywiście, ale by tego właśnie uniknąć zostaliśmy wypuszczeni do domu wcześniej)
Cóż z tego... czasu, czasu dla siebie łaknę.
Ale nie narzekam.
Czytam kilka rzeczy na raz, nie mogąc skupić się na niczym. Czasami tak jest. Gorzej bywa, gdy trafiają mi się dni bez chęci na czytanie. Z tym nie mogę już sobie poradzić. Zgroza! ;)

Teraz jestem w połowie "Magnetyzera" (cieniutko, oj cieniutko panie autorze), kilka rozdziałów "Córki fortuny" za mną, do "Wojny i pokoju" nie zaglądałam od...? Nie pamiętam.
Czytam też Montefiore "Szkatułkę z motylem" i na tym się chyba skupię. Tak jak myślałam to dobra powieść na tę "paskudność" za oknem.

Czekam też na paczkę z książkami. Może już jutro?


* Dla osłody ciekawy obraz. Znalazłam go najpierw w wersji okrojonej i chyba bardziej mi się podoba. Jest bardziej zagadkowy. A Wam, który podoba się bardziej?

This entry was posted on 9.11.07 at piątek, listopada 09, 2007 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 komentarze

Anonimowy  

"Szkatułka z motylem" jest boska naprawdę!
Właśnie tak mam ostatnio że też cięzko mi się skupić ale jak Szkatułkę dorwałam to w zupełnie innym świecie się znalazłam.
Chcę też ci polecić pozostałe Montefiore pozycje:)

Dziś mam właśnie taki rozstrojony dzień, różne rzeczy mnie pochłaniają i interesują.
To zaglądam do książek , potem inne moje hobby mnie pochłania ale czytać uwielbiam.
Nie znoszę stanu kiedy na czytanie ochota nie taka jak trzeba.

9 listopada 2007 21:42
Anonimowy  

Bardziej podoba mi się okrojony obraz. Jest - wymowniejszy:)
Pozdrawiam.

10 listopada 2007 18:45
Anonimowy  

chciałam powiedzieć, że odkryłam, że do mnie Zaglądasz..i że widzę "bratnią duszę" zdecydowanie. Będę bywać. Chiara.

10 listopada 2007 23:17

Prześlij komentarz