Zapowiedzi  

Posted by Inblanco in


Dużo czasu spędzam w sieci, poszukując zapowiedzi wydawniczych. Zdarza mi się to zwłaszcza po odwiedzinach na blogach anglojęzycznych, gdzie znajduję omówienia najpopularniejszych książek w wielu
miejscach. Czytam i czytam o tych powieściach i mój apetyt rośnie...

Jedną z takich książek, którą zapragnęłam poznać jest "Road" Cormaca McCarthy'ego.
Moi ulubieni blogowi autorzy wynurzeń literackich oceniali ją bardzo wysoko i opowiadali o niej w samych superlatywach.
Drugą książką, na którą często trafiałam to "Away" Amy Bloom. Też opinie pozytywne, nawet chyba jakaś nagroda się autorce przydarzyła po drodze. Choć tutaj mam trochę wątpliwości, bo można też dotrzeć do bardzo zjadliwych komen
tarzy o powieści.

No i trzecia pozycja: "The Gathering " Anne Enright. Nagroda Bookera, do tego oceny czytelników wysokie. Książka omawiana na wielu blogach, między innymi u Padmy.




I oto podczas buszowania po stronach wydawnictw znalazłam informację, że i Road i The Gathering zostaną wydane przez Wydawnictwo Literackie.
Hurrra! Dwa trafienia na trzy!
Całkiem, całkiem:)


This entry was posted on 20.11.07 at wtorek, listopada 20, 2007 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 komentarze

Anonimowy  

Dobre wieści:) Może wprawdzie przeczytam The Road wcześniej, ale lubię, gdy wraz ze mną czytają moi bliscy, którzy nie znają angielskiego dobrze:)

22 listopada 2007 22:37

Prześlij komentarz