I jeszcze raz Morton  

Posted by Inblanco in

Jako że, szperałam trochę na stronie Kate Morton i znalazłam galerię okładek "Domu w Riverton" (nota bene powieść wyszła pod dwoma tytułami: The Shifting Fog oraz The House at Riverton), postanowiłam ją zaprezentować. Voilà!

2

4
1. Australia
2. Francja
3. Wielka Brytania
4. Litwa
5. Włochy
6. Holandia

Która najładniejsza? Ja obstawiam włoską wersję :)

This entry was posted on 28.12.07 at piątek, grudnia 28, 2007 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 komentarze

Anonimowy  

Włoska i australijska (bo ma fajny klimacik :P)

29 grudnia 2007 13:43
Anonimowy  

Zdeycdowanie: 3 okładka!

29 grudnia 2007 13:47

Mnie chyba najbardziej nie podoba się ta francuska.
Podoba mi się też kolorystyka holenderskiej.

Zosik, jak dla mnie ta pani na australijskiej okładce jest za duża... ale klimat lat XX posiada (nawet czcionkę dobrano odpowiednią)

Judytto, wiedziałam, że wybierzesz trzecią, bo nawet wspomniałaś o tej okładce w swojej recenzji :) I ładnie to umotywowałaś.

Pozdrawiam

30 grudnia 2007 10:11

Prześlij komentarz