No i dwa prezenty już mam :)  

Posted by Inblanco in


Kupione. Dla mamy i siostry. Prezenty dawać lubię, ale nie znoszę łażenia po sklepach,
więc dzisiejszy wypad na miasto uważam za wybitnie udany.
Po powrocie kontynuowałam sprzątanie: znalazłam korek od szampana, który zakamuflowała moja siostra. Nie pamiętam, jakie to wydarzenie ma utrwalić po wsze czasy... chyba obronę pracy magisterskiej a może zaręczyny? Wezmę ja na spytki jak przyjedzie.

Podczas dzisiejszych przygotowań świątecznych wyłam przy All I Want For Christmast.
Odnotowuję dla porządku :)

Nie mam siły na czytanie, więc proponuję podróż sentymentalną. Nie znam osoby, która nie lubiłaby "Dzieci zBullerbyn". I oto śliczne wydanie fragmentu tej opowieści o wesołych dzieciakach:"Boże Narodzenie w Bullerbyn".
W takich chwilach jakże mocno żałuję, że nie mam dzieci ;)



This entry was posted on 6.12.07 at czwartek, grudnia 06, 2007 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 komentarze

Prześlij komentarz