Listę już mam  

Posted by Inblanco

i wiem, co będę czytać w ramach wyzwania czytelniczego 6 kontynentów. Voilà!

Ameryka Północna
- Cormack McCarthy "Droga"
Ameryka Południowa - Mario Vargas Llosa "Szelmostwa niegrzecznej dziewczynki"
Afryka - Naguib Mahfouz "Opowieści starego Kairu"
Australia - Patrick White "Wóz ognisty"
Azja - Salman Rushdie "Śalimar Klaun"
Europa - Doris Lessing "Lato przed zmierzchem"

Wybór trudny, bo każda książka pasuje:) Więc stwierdziłam, że nie mam co dłużej rozważać, tylko podjąć męska decyzję. Na 1000 % nie jestem jeszcze całkiem do niej przekonana, ale mam wrażenie, ze trudno byłoby mi taką stworzyć.
Zaczynam!

This entry was posted on 9.3.08 at niedziela, marca 09, 2008 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 komentarze

Prześlij komentarz