Świetna książka!  

Posted by Inblanco in

Po wczorajszym, kolejnym w serii etapie wiosennych porządków, otworzyłam wieczorem "Morze Trolli" i wsiąkłam zupełnie. Mimo, ze bohaterem jest 11-latek, nie jest to opowieść "dziecinna". Dawno się tak dobrze nie bawiłam! Farmer czerpie garściami z mitologii germańskiej i robi to bardzo interesująco. Na dodatek tłumacz, Jacek Drewnowski sporządził krótką bibliografię dla ciekawskich, czyli tych którzy chcą dowiedzieć się czegoś więcej o wikingach i Anglosasach. Ja chcę ! Ja chcę!

Jestem jeszcze w trakcie czytania, więc wybaczcie, że Was opuszczę, bo wracam do Jotunheim "Krainy Trolli".

This entry was posted on 16.3.08 at niedziela, marca 16, 2008 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 komentarze

Prześlij komentarz