Gdyby to był idealny wtorek to...  

Posted by Inblanco in ,

nie musiałabym iść do pracy, miałabym pokojówkę, figurę Gisele Bündchen oraz urodę Sophie Marceau. Mieszkałabym w domu przy plaży i miałabym osobne pomieszczenie na bibliotekę. Pomieszczenie ogromne, oczywiście. Chodziłabym na kursy języka hiszpańskiego i szwedzkiego. Miałbym mnóstwo czasu dla znajomych i na czytanie. Codziennie kupowałabym książki... Acha, mogłabym jeść wszystkie smaczne potrawy, bo kalorie spalałabym z prędkością światła ;)

Ale to nie jest idealny wtorek. Choć nie należy też do najgorszych, to jest raczej z gatunku takich sobie średniaków.
Ale już chyba mam więcej energii niż kilka dni temu (piszę tak ostrożnie, by nie zapeszyć),
więc narzekanie byłoby kuszeniem losu.

Zaglądam codziennie na stronę empiku, sprawdzając czy pojawiła się już informacja o akcji
"3 książki w cenie 2". Kilka razy już się na nią załapałam, zawsze z okazji Światowego Dnia Książki i Praw Autorskich (23 kwietnia) i niecierpliwie odliczam dni do tej daty. Pytałam się już w salonie, czy pracownicy wiedzą coś o promocji, ale twierdzą, że nie otrzymali jeszcze żadnych informacji na ten temat. Pocieszam się, że to dlatego, że jeszcze jest za wcześnie... A może Wy coś wiecie?
Kupiłabym "Kradnąc konie" i nową Axelsson a trzecią książkę wybrałabym już na miejscu, bez wcześniejszego planowania. Taki spontan to by był ;)

Weekend spędziłam upojny: na spacerach, zabawie, ciuchach i chińskim jedzeniu. A gdzie byłam ? Fotka podpowie. Sobota była nieco pochmurna, ale w niedzielę już słonecznie.

This entry was posted on 15.4.08 at wtorek, kwietnia 15, 2008 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

12 komentarze

Anonimowy  

Coś kiedyś słyszałam o tej akcji, ale Ty mnie Inblanco nawet nie kuś!!! Ja już kupiłam sobie ostatnio dwie książki. Pozdrawiam

15 kwietnia 2008 10:34

A ja o akcji nie słyszłam... I miło mi słyszeć:)))

15 kwietnia 2008 11:21

Czyżby to mój ukochany Wrocław?

15 kwietnia 2008 13:28
Anonimowy  

o akcji Empiku nic nie wiem, ale w takim razie życzę, żeby się odbyła;)

15 kwietnia 2008 15:29

Zosik, perspektywa rzeczywiście kusząca: wchodzisz do salonu i wychodzisz z trzema książkami... a i w portfelu nie ubyło, aż tak bardzo... Nie oprzesz się, nie ma mowy ;)))

Mbmm, problem polega na tym, że nie słyszeli o tej akcji pracownicy Empiku... ;) Mam nadzieję, że to tylko niedoinformowany człowiek mi się trafił.
Ale jeśli "3 w cenie 2" dojdzie do skutku, to życzę miłych zakupów :)))

Solardew, tak! To Wrocław. Nie traci na uroku nawet w pochmurne dni, prawda?

Chiaro, okazuje się, że już nie tylko ja trzymam kciuki za tę promocję :) A Ty nie skorzystasz?

16 kwietnia 2008 08:42

Faktycznie Wrocław, jak dla mnie zawsze jest piękny, a już Ostrów Tumski, który jak widzę zwiedziłaś, po prostu uwielbiam. Coć przyznaje czekam już z utęsknieniem na przyjście wiosny, bo jednak pogoda (na przykład dziś) jeszcze nie zachęca do długich spacerków.
Na akcję w empiku też czekam, tymczasem już się obkupiłam, w między innymi "Atramentową krew". Mój mąż mi często podrzuca bony rabatowe z Empiku, które najczęściej dodają do gier komputerowych. Także zawsze jak kupuję to załapuję się na zniżki. Co nie zmienia faktu, że i tak majątek tracę :)

16 kwietnia 2008 12:37

Solardew, ja ostatnio, przy zakupie "Miasta i rycerzy" też dostałam kupon rabatowy (10 zł zniżki na zakupy). I co? No i oczywiście już dwa razy z niego skorzystałam (niby można tylko raz, ale wystarczy zalogować się z rożnych kont...:)
I już po pieniądzach :)

17 kwietnia 2008 12:18
Anonimowy  

Nic nie słyszałam o tej akcji.
Więc postaram się mieć to na uwadze to może podjadę 23 .04 do Empiku w moim mieście.
Powinna być za to akcja w księgarniach "Świat ksiązki" w tym dniu ( może nawet będzie trwała przez parę dni ale tego nie wiem) i w tej akcji są książki po niższej cenie, pamiętam że w tamtym roku były za 9,99 zł wybrane pozycje na ladzie.
Pamiętam że wtedy kupiłam : "Zdradę" Alvtegen.

I nie trzeba należeć do klubu świat książki , te pozycje wybrane są dla wszystkich.
Byćmoże że dla tych którzy należą do tego klubu są jeszcze rabaty na inne książki.

17 kwietnia 2008 14:42

Judytto, przyznam się, że nawet dzwoniłam do empiku po informację o akcji na 23 kwietnia i usłyszałam, że skoro do tej pory co roku ja przeprowadzali, to wielce prawdopodobne jest,że w tym także :)
Do księgarni Świata Książki nie mam dostępu, ale może siostra we Wrocławiu skorzysta. Dzięki :)

Nie wiem, czy zauważyłaś, ale właśnie wyszła nowa powieść Charlotte Link "Echo winy"
http://merlin.pl/Echo-winy_Charlotte-Link/browse/product/1,591824.html

:)))

17 kwietnia 2008 20:11
Anonimowy  

Dziękuję za namiar na Ch. Link!
Odrazu jeszcze wczoraj dałam namiar kolejnej osobie zainteresowanej.
Nie wiedziałam o tym że już wyszła jej najnowsza ksiązka a "Dom sióstr" -czyli pierwsza pozycja w Polsce przetłumaczona bardzo mi się podobał.

Kusisz mocno i kto wie czy jej nie zakupie, może do tego zobaczę 23.04 czy np. w Empiku nie będzie taniej.
Fajnie by było wiedziec jeszcze czy inne księgarnie np. Matras czegoś nie organizują.

18 kwietnia 2008 14:31
Anonimowy  

a nie wiecie, czy amazon tez swietuje w taki sposob? Bo w sumie mam tam zamowienie do zrealizowania i chetnie skorzystam z jakiejs promocji :)

21 kwietnia 2008 17:33

Kubu, jest szansa, że i Amazon coś zorganizuje, skoro święto szumnie nazwano międzynarodowym :)
Sama jestem ciekawa, czy tak będzie. Pomyślnych łowów :)

22 kwietnia 2008 11:50

Prześlij komentarz