Posted by Inblanco



Jak zawsze trochę spóźniona, ale w końcu i ja się przyłączyłam do tej zabawy :) Znalazłam to u Chiary76, widziałam tez u innych. Podobały mi się wcielenia blogowiczów.
Jak widać u mnie najbardziej rzucają się w oczy okulary. Nie bez kozery zaakcentowałam ten dla mnie jakże egzotyczny wręcz element, bo nie nosiłam okularów przeciwsłonecznych od dobrych kilku lat. Przeszkadzała mi w tym wada wzroku i "zwykłe" bryle, które noszę od podstawówki. Teraz świętuję, bo w końcu mam soczewki i potrafię je zakładać i ściągać! Pierwsza próba, dawno temu, zakończyła się katastrofą, bo nie mogłam znieść widoku mojego palca zbliżającego się do oka. Palec do oka, głowa do tyłu ... i tak się bawiłam. Myślałam, że jestem skazana na okulary do końca życia. A tu ... surprise!

Ostatnio nie rozstaję się też z moją mp3, Zenonem Moim Najukochańszym, którego dostałam w prezencie od siostry :) Wałkuję na nim do znudzenia płytę Duffy - świetnie pasuje do zbliżających się wakacji.


Fajna zabawa :)

This entry was posted on 12.6.08 at czwartek, czerwca 12, 2008 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 komentarze

Witaj, ja soczewki kontaktowe nosiłam przez prawie 10 lat (mam -5 dioptrii). Ale w końcu musiałam zrobić przerwę, aby oczy odpoczęły. Soczewki to komfort i wspaniała wygoda, napewno znów je sobie sprawię w najbliższej przyszłości. Ich noszenie to kwestia przyzwyczajenia,szybciutko przestaje się je czuć ;-)). Pozdrawiam ;)

15 czerwca 2008 21:37
Anonimowy  

witam;) no, ja soczewek nigdy nosić nie będę, ze względów zdrowotnych, ale też w sumie sama bym się chyba nie poznała bez okularów:) a Ciebie miło "zobaczyć":))

15 czerwca 2008 21:54

Matyldo - ja blaski noszenia soczewek właśnie doświadczam na sobie :) Oby ominęły mnie cienie :)

Chiaro - rodzina uważa, że bez okularów, to nie do końca ja :) Ale to kwestia przyzwyczajenia(mam nadzieję!)
Teraz okulary przeciwsłoneczne noszę namiętnie:) Gdy trzeba, ale i gdy nie trzeba. A co tam! Chcę się nimi nacieszyć :)

16 czerwca 2008 20:06

Prześlij komentarz