Kiepski czerwiec  

Posted by Inblanco in

Czas na podsumowanie tego miesiąca, który był wybitnie męczący. Obcowania z literaturą było zdecydowanie za mało, z dobrym filmem również, chociaż... ale o tym opowiem w kolejnym wpisie.
Przeczytałam kolejne książki z wyzwania:

  • "Lato przed zmierzchem"
  • "Wóz ognisty"
  • "Kamienie przodków" (to mała podmianka na afrykańskim gruncie, bo coś nie mogłam przebrnąć przez 3 strony "Opowieści starego Kairu" i w zasadzie nie wiem czemu - może to nie ten czas na Mahfouza?)
Jak widać nie zrealizuję planu podróży, co mnie bardzo martwi:(
Ale przeczytam to, co zaplanowałam: moja wycieczka potrwa jedynie nieco dłużej niż te trzy miesiące. Zawitam jeszcze do Azji i do Ameryki Południowej.

Recenzji z przeczytanych książek nie mam siły pisać. Mam zaczęte trzy i dzień w dzień próbuję nadać im jakiś rozsądny kształt, ale mi nie wychodzi. Spadek formy po eksploatacji w pracy ? (a tak się pocieszam - już jakiś tydzień)

Dwa dni temu odebrałam zamówione książki. Dzisiaj będę pstrykać im fotki.
Miłej niedzieli wszystkim :)

This entry was posted on 28.6.08 at sobota, czerwca 28, 2008 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 komentarze

Anonimowy  

No właśnie, brak recenzji nie znaczy, że się nie czyta. Ciekawa będę opinii na temat powieści Kamienie przodków.Z przyjemnością zobaczę Twoje nowości:)

30 czerwca 2008 09:01
Anonimowy  

miłego tygodnia Tobie;)

30 czerwca 2008 11:52

Nutto - "Kamienie przodków" mi się podobały: rewelacyjne dzieło to to nie jest, ale ma w sobie pewną magię. Recenzja w drodze, ale tak na teraz, to polecam. Choć chyba lepiej wypożyczyć niż kupić.

Chiaro - dziękuję ślicznie :)) I żeby Cię przebić, to życzę miłego lipca ;) Mam nadzieję, że te zmory czerwcowe o których piszesz na blogu pójdą w zapomnienie... A kysz!

30 czerwca 2008 15:51

Prześlij komentarz