Łańcuszek  

Posted by Inblanco in

Zaproszona przez Nuttę pobawiłam się i ja :)


1. O jakiej porze dnia czytasz najchętniej?
Lubię czytać rano, ale to przeważnie niewykonalne, bo obowiązki wzywają. Zazwyczaj więc czas na czytanie znajduję pod wieczór, po popołudniowym długim spacerze z psem. Dotleniona, lekko zmęczona, robię coś ciepłego do picia i mam dwie, trzy godziny tylko dla siebie.

2. Gdzie czytasz?
W domu - w swoim pokoju, przemieszczając się z jednej sofy na drugą. Ale zawsze jakąś książkę mam ze sobą, więc gdy trzeba przetrwać w poczekalni u lekarza, w autobusie, w kolejce, to coś tam ze sobą targam. Choć trudno mi się skupić w takich miejscach i wolę wtedy czytać prasę.

3. Jeśli czytasz (na leżąco) w łóżku, to czytasz najchętniej na plecach czy na brzuchu?
Nie umiem czytać leżąc na brzuchu, wiem bo próbowałam :) Najchętniej - siedząc oparta o dużą poduchę lub w pozycji półleżącej na plecach.

4. Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej?
Zdecydowanie jest to beletrystyka i tutaj panuje już pełna demokracja: kryminały, proza psychologiczna, obyczajowa, historyczna. Kiedyś zaczytywałam sie w sf i fantasy, ale ostatnio mi przeszło. Lubię też wspomnienia i dzienniki.

5. Jaką książkę ostatnio kupiłaś/-eś?
Kupuję zazwyczaj przez internet. Dwa dni temu doszła do mnie paczka z 3 książkami: "Święte gry", "Moja piękna pralnia" i ""Synowie i kochankowie". Tę pierwszą mam już w domu z biblioteki, ale wiem, że to książka która powinna zostać ze mną na stale :)

6. Co czytałaś/-eś ostatnio?
"Dom na pustkowiu"

7. Co czytasz aktualnie?
"Ukryte wady" przerywane "Spadając"

8. Używasz zakładek czy zaginasz ośle rogi? Jeśli używasz zakładek, to jakie one są?
Zakładki i jeszcze raz zakładki. Robią za nie czasami świstki papieru, stare bilety, metki od ubrań... różnie to bywa. Mam też zakładki z prawdziwego zdarzenia, z reprodukcjami ulubionych obrazów, z pięknymi zdjęciami, wreszcie te wykonane własnoręcznie.

9. Co sądzisz o książkach do słuchania?
Lubię i korzystam. Zwłaszcza w podróży albo gdy chcę dać upust swojej artystycznej duszy: podczas wyszywania, malowania, układania puzzli sprawdzają się świetnie. Oczarował mnie zwłaszcza "Gwiezdny pył" czytany przez Artura Barcisia.

10. Co sądzisz o ebookach?
Wiem, że są. Ale z ekranu komputera nie wyobrażam sobie przeczytania całej książki. Z gadżetów typu http://www.amazon.com/Sony-PRS-505-LC-Digital-Reader/dp/B000WP2RC2/ref=tag_tdp_sv_edpp_i
wydaje się to już przyjemniejsze. Na razie jednak zdecydowanie wole tradycyjny kontakt z książką.

To tyle ja.

Zapraszam Lilithin i Mary. Przyłączycie się?

This entry was posted on 22.10.08 at środa, października 22, 2008 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

5 komentarze

Anonimowy  

miło było poczytać o Twoim czytaniu;)

22 października 2008 12:08
Anonimowy  

ajjj nie lubie takich łańcuszków... :) no ale ok. po pracy coś skrobnę.

22 października 2008 16:42
Anonimowy  

Sprawdzam wykonanie zadania;) Miło było poczytać:)

22 października 2008 19:21

Z chęcią się przyłączę :) Jutro postaram się odpowiedzieć na łańcuszkowe pytania :)

22 października 2008 20:05

Chiaro, Nutto - i vice versa :) Serio, serio.

Mary - rozumiem obiekcje, ale cieszę się, że wzięłas udział :)

Lilithin - fajnie :)

23 października 2008 11:31

Prześlij komentarz