Tak się zastanawiam...  

Posted by Inblanco in




czy z tej okazji będą znowu zniżki w księgarniach internetowych?

W zeszłym roku były to rabaty 25% i z ogromną radością powitałabym ponownie tę jakże słuszną akcję !

Edit:
Prawie jak: "Mówisz, masz" :)

http://merlin.pl/browse/promotion/1/Targi_Krakow_2008/promocje.html

Zaszaleję, a Wy?

This entry was posted on 17.10.08 at piątek, października 17, 2008 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

6 komentarze

Anonimowy  

pewnie tak. w ogole na targach tansze są tez ksiazki.
na zeszłorocznych kupilam Cejrowskiego z jakims rabatem. teraz zresztą tez jadę :)

17 października 2008 13:07

Nie wiem, czy na Targi będą zniżki, ale dzis wypatrzyłam na merlinie zniżkę 25% na książki Sandora Marai (tylko do 20 października). Pozdrawiam:)

17 października 2008 20:32

Mary - zazdroszczę wyprawy. Ja liczę przynajmniej na wirtualna przygodę :) Chociaż do Krakowa bym sobie pojechała, bo dawno już nie byłam. Niestety, w październiku to se neda:(

Mbmm - te merlinowe obniżki, to ja śledzę pilnie :) I często z nich korzystam. Nad Sandorem (jak odmienić nazwisko? Marajem? Maraiem? ) też się zastanawiałam, ale wszystkie tytuły mam w bibliotece, więc sobie odpuściłam.

Miłej niedzieli :)

19 października 2008 11:02

Dostałam oczopląsu ;) Tyle książek z mojej listy, w tak niskich cenach! Pamuk, Rushdie, Szejnert, McEwan (za 16zl!!!)... Sama nie wiem, co wybrać.

20 października 2008 16:31
Anonimowy  

Ty mnie nawet nie denerwuj:]

20 października 2008 18:54

Lilithin - mam to samo! I mimo tych obniżek wciąż wychodzi mi jakoś drogo: za 7 książek 208 zł? Trochę mnie to przeraża. Zmieniam więc układ w koszyku już po raz enty. Od wczoraj ;)))

Mary - Znam to ... ;)))

21 października 2008 09:22

Prześlij komentarz