Hasło przedmiotowe?  

Posted by Inblanco in

Odpowiednie dać rzeczy słowo, to nie lada sztuka. Poszukiwanie książek tłumaczonych przez Halinę Thylwe naprowadziło mnie na to.
Czy już _wszystko_ jest skatalogowane i ma swoje hasło przedmiotowe?
;)))



Purvis, Kenneth
Podbrzusze mężczyzny : przewodnik / Kenneth Purvis ; tł.[z ang.] Halina Thylwe. - Wyd.2. - Warszawa : Wydaw. Jacek Santorski & Co, 1998. - 176 s. : il. ; 26 cm.
(Złota Seria Wydawnictwa Santorski)
Hasło przedmiotowe: Narząd płciowy męski - wydawnictwa popularne ; Mężczyzna - fizjologia - wydawnictwa popularne ; Seksuologia - wydawnictwa popularne



Kliknęłam, a jakże na pierwsze hasło, ale niestety. To dopiero pierwszy nabytek książkowy w ramach poszerzania wiedzy o ... jak się to odmienia? narządzie? płciowym męskim.
Nie, serio. Jak się to odmienia?

This entry was posted on 5.2.09 at czwartek, lutego 05, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

11 komentarze

Anonimowy  

matko bosko ;))))

odmienilam Ci prościej ale nie chce być wulgarna ;))))

5 lutego 2009 18:14
Anonimowy  

odmieniłabym - miało być

5 lutego 2009 18:14

Mary - to mi też przyszło do głowy. W końcu o to chodzi, by sobie ułatwiać życie, nie? ;)))

5 lutego 2009 18:27

hahahahahaha oniemiałam z wrażenia, a cóż to za poszukiwania Ci w głowie? ;)))))))

5 lutego 2009 19:20

Właśnie tak się odmienia jak napisałaś. Tak mi się przynajmniej wydaje.

Inblanco, czy czujesz, że Twoja wiedza w tym zakresie jest niewystarczająca? ;)

5 lutego 2009 21:03

Zrobiłam szeroko zakrojone badania i oto, co mi wyszło.
Otóż, hasło przedmiotowe: narząd płciowy męski, moje drogie, nie jest niczym niezwykłym ;) Moja biblioteka nie pozwala za bardzo na kształcenie się w tym kierunku, bo posiada tylko jedno dzieło koncentrujące się na owym przedmiocie dyskusji ;)
Ale już taka Biblioteka Narodowa zadowoli każdego, kto łaknie wiedzy w tej dziedzinie.
Sprawdziłam również, czy nie wdarła się i tutaj jakaś podstępna dyskryminacja, ale nie. Narząd płciowy żeński także został objęty hasłem. I góruje nad męskim ilością opracowań.
Ot, sprawiedliwość :)

Dla niedowiarków:

http://alpha.bn.org.pl/search~S4*pol/?searchtype=d&searcharg=narz%C4%85d+p%C5%82ciowy+m%C4%99ski&searchscope=4&SORT=D&extended=0&SUBMIT=Wyszukiwanie&searchlimits=&searchorigarg=dnarz{u0105}d+p{u0142}ciowy+m

Pozdrawiam wszystkich dociekliwych :)))

6 lutego 2009 09:20
Anonimowy  

No to w ramach badań w terenie, dodam, że w Bibliotece Uniwersyteckiej w Warszawie hasło to występuje tylko w liczbie mnogiej: Narządy płciowe męskie. Mnie najbardziej podoba się to:
Narządy płciowe męskie\ wymiary ;)
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję Inblanco za inspirującego (nie tylko w kwestii narządów) bloga.

6 lutego 2009 12:37
Anonimowy  

Inlblanco, tu Cie zaskocze - wyobraz sobie, ze koledzy z klasy zrobili mi kiedys dowcip i dostalam od nich na 15-te bodajze urodziny wlasnie owa ksiazeczke!!! Zamiast pokazac mi swoje narzady, zebym sie nauczyla co nieco w praktyce, dostalam podrecznik teoretyczny :) Ktorego zreszta nie przeczytalam, ale nieznajomosci hasla przedmiotowego chyba nikt mi nie moze zarzucic :)

6 lutego 2009 16:27
Anonimowy  

hehehe:) pięęęęękne:)

6 lutego 2009 21:09

Bardzo lubię Twój blog. Jest dla mnie źródłem czytelniczych inspiracji. Dla Ciebie Kreative Blogger Award :)

9 lutego 2009 16:45

Jakiś straszny marazm mnie dopadł ostatnimi dniami. Nie zaglądałam na bloga, nie mogłam się skupić na niczym konkretnym. To ta pogoda! Ciśnienie spada, ciśnienie rośnie... wrrr!

Alik - miło mi :) Witam u siebie :)

Chihiro - z Twojego wpisu wyszedł mi ładny obrazek. Uśmiecham się do niego:)))
Pozdrowienia dla kolegów :)


Zaułek - :)))

Dededan - ogromnie dziękuję. Naprawdę. Uwielbiam takie chwile :)
Jeszcze raz dziękuję :)))

13 lutego 2009 19:08

Prześlij komentarz