Poszukiwany, poszukiwana...  

Posted by Inblanco in

Minęło 9 dni od losowania a Tomek się nie odezwał. Nie jestem w stanie, że tak się wyrażę, Go namierzyć, bo profil ma wyłączony.

Pozwólcie więc, że już bez fotosesji (modelce uderzyła woda sodowa do głowy) podam drugą osobę, którą wylosowałam (zgodnie ze sztuką - karteczki, piłka tylko zamiast psa było wytrząchanie oburęczne) a mianowicie.. tadam! Aerien z cudnego blogu Substytut Zeszytu.
Gratulacje, zaraz do Ciebie napiszę :)

Na wszelki wypadek, mam też trzecią karteczkę z imieniem. Bo może Aerien korzystając z wczorajszego szaleństwa z okazji Światowego Dnia Ksiązki zakupiła sobie przewodnik pt. "Toskania, Umbria i okolice. Przewodnik subiektywny"?
Jeśli nie, jest Twój :)))

This entry was posted on 24.4.09 at piątek, kwietnia 24, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

4 komentarze

OMG!!! Że tak rzucę z angielska ;) Cudownie, cudownie, dziękuję Inblanco!!!

24 kwietnia 2009 20:41

A proszę bardzo :)
Ale chyba rozbiłaś bank, bo i u Zosika Ci się poszczęściło. Moim zdaniem powinnaś jak najszybciej zagrać w totka :)))
Książkę wysyłam dzisiaj, miłej lektury
:)

27 kwietnia 2009 09:18

W totka nie wygrałam (może jutro? ;) ), ale za to znalazłam dziś w skrzynce "Toskanię". Dziękuję pięknie raz jeszcze. Za życzenia miłej lektury także, posłużą mi jako zakładka :) Serdeczności.

29 kwietnia 2009 21:54

Świetnie, że tak szybko dotarła :) Pozdrawiam :))))

30 kwietnia 2009 10:55

Prześlij komentarz