Mam, mam, mam!  

Posted by Inblanco in


Nie wiem jak Wy, ale ja już dokładnie wiem, co będę robiła przez kolejne 24 godziny.
Plan jest jeden i skrystalizował się po wizycie w Empiku, który ma już w sprzedaży 3 część Millenium Stiega Larrsona, czyli "Zamek z piasku, który runął"!



Za chwilę zacznę czytać: mam już przygotowane wiadro herbaty, dwie płyty ocieplające mroźne skandynawskie klimaty, czyli Raya Charlesa i jego "Genius loves company" oraz Elli Fitzgerald "Ella Fitzgerald Sings the George and Ira Gershwin Songbook".

Do pełni szczęścia brakuje mi jeszcze czekolady i paluszków z makiem, ale odpokutowuję wcale nie tak dawne łasuchowanie. Wiadro herbaty ma wystarczyć :(
Idę czytać, czytać, czytać...

This entry was posted on 21.10.09 at środa, października 21, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

21 komentarze

to super miłego czytania życzę i pozdrawiam:)

21 października 2009 21:03

Fantastyczny plan :) Oby trzecia część spełniła oczekiwania :)

21 października 2009 21:32

Szalejesz, Inblanco! :D Miłej lektury!

21 października 2009 21:36

Byłam dzisiaj w Empiku i widziałam, że jest, ale nie czytałam poprzednich książek, więc kupiłam zupełnie coś innego.Po wiadrze herbaty trzeba będzie się często odrywać od tego czytania.:))

21 października 2009 21:54

I dobrze, że odrywać, kości się rozprostuje.
ps. Też się trzymam z dala od słodyczy, ale że lubię ciamkać, to kupiłam sobie dropsy "Pulmoll", zero cukru,ha! :)

21 października 2009 22:47

Zrobiłabym tak samo, ale zadzwoniła moja mama, że kupiła i że mam nie kupować. To niestety znaczy, że muszę poczekać prawie 2 tygodnie, więc nie była to bynajmniej dla mnie przysługa;)

21 października 2009 22:53
Anonimowy  

aaaaaaa! pędem do empiku jutro:) myślałam, że ejszcze nie ma! nenneke.blox.pl

21 października 2009 23:38

Zazdroszczę:)I życzę miłej lektury:)

22 października 2009 07:56
Anonimowy  

nooo ja czekam. CO do propozycji dot. Picoult - to miło ale dzieki :) Czytałam to też :) srednio mi sie podobalo :)

22 października 2009 09:18
mistralka  

A ja zamówiłam dwa tygodnie temu przez empik.com i teraz okazuje się, że książkę można już kupić w księgarni, a ja dostanę ją dopiero po 26.10... 10zł tanszą, ale dopiero po weekendzie... Człowiek się połasił na 10zł, a teraz ma za swoje...
Niemniej pozdrawiam serdecznie i życzę udanej lektury!!!

22 października 2009 09:39

Och, to stosik troszkę poczeka ;)
W merlinie rozdają bilety na targi w Krakowie; ja nie mogę skorzystać, więc daję cynk :)
http://merlin.pl/ksiazki/browse/section/1.html

pozdrawiam

22 października 2009 10:12
Anonimowy  

Zazdroszcze! :) Ja wciaz czekam coraz niecierpliwiej!

22 października 2009 10:22

Zawsze chciałam coś takiego zrobić. Czekać premierę, kupić w księgarni pachnącą nowością książkę i czytać, czytać, czytać. Nie iść następnego dnia do pracy tylko czytać z tym wiadrem herbaty i czymś pysznym na podorędziu. Może kiedyś uda mi się to spełnić, ale ponieważ nie czytałam (jeszcze) pierwszej części, więc nie będę się brać za Larssona od końca.

22 października 2009 12:42
joly_fh  

Ja jeszcze poluję na drugą część, ale chyba kupię wszystko za jednym zamachem

22 października 2009 21:27
Anonimowy  

miłego czytania Empiku i widziałam często odrywaćz!!! проститутки екатеринбурга. Po herbaty wiadrze trzeba się będzie często tego odrywać od

31 października 2009 10:24

I jak tam się udało 24h czytanie? ;) Swoją drogą, bardzo ciekawy plan z tym wiadrem herbaty i książką. Kiedyś go wykorzystam, choć znając siebie, to pewnie czekoladzie bym się nie oparła ;)

1 listopada 2009 15:49

Uprzejmie donoszę, że od jutra w kinach 'Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet' :)

5 listopada 2009 09:44

Inblanco,

puk, puk - jesteś?

13 listopada 2009 06:52

Inblanco zaczytałaś się na tam tym Larssonem na śmierć czy co?

16 listopada 2009 20:52
Anonimowy  

przeczytałas juz tego Larsson'a? :)))

21 listopada 2009 11:24

Ojej, może Ci ktoś zainfekował litery ;)

22 listopada 2009 17:15

Prześlij komentarz